YEDİGÖLLER SONBAHAR GEZİSİ!

Sonbaharın bütün renklerini bizimle görmek ister misiniz?

Sabah okulun Batı kampsünden saat 7.00'de yola çıkıyoruz. İlk molamızda kahvaltımızı yapıyoruz.

Bir sonraki durağımız Yedigöller. Haydi sonbaharın renklerini keşfe başlıyoruz. Yöredeki gölleri, milli parkları rehberimiz eşliğinde geziyoruz. Yedigöller'in meşhur ve nostaljik tahta köprüerinden geçerek orman içinde yürüyüşler yapıyoruz.

Öğle vaktinde yemek için ikinci molamızı veriyoruz ve temiz hava güzel manzara eşlinde mangal ziyafetimize başlıyoruz. Keyifli, huzur dolu ve dinlendirici gezimizi tamamladıktan sonra akşam üzeri geri dönüş yoluna çıkıyoruz.

Sizi, sonbaharın güzelliklerini görmek, doğada dinlenmek ve kısa bir nefes almak için sonbaharın son gezisine, Yedigöllere davet ediyoruz.

Temiz hava, renk renk ağaçlar, kuşlar ve dayanılmaz göl manzaları....

Gezi Tarihi: 20.11.2016

Son Kayıt Tarihi: 18.11.2016

Kayıt: Ad soyad ve telefon numarası ile açıklama kısmına "Yedigöller Gezisi" yazılarak sehrifotograf@gmail.com adresine mail atılmalıdır.

Kontenjan: 35 kişi

Fiyat: 110 TL

YEDİGÖLLER TURU

SEYİR TERASI- İNCEGÖL - SAZLIGÖL- KURUGÖL- NAZLIGÖL- DİLEKÇEŞMESİ- BÜYÜK GÖL- SERİN GÖL- DERİN GÖL- GEYİK ÜRETME ÇİFTLİĞİ- ŞELALE- GÜLEN KAYALAR

Tur Programı: Sabah saat 07.00'de hareket sonrası araç içi ikramlarla yolumuza devam edip Tursan dinlenme tesisinde mola veriyoruz. Mola sonrası Yedigöller'e varıyoruz. Büyük Göl terasında seyir molası veriyoruz. Eski Geyik üretme alanı, İncegöl, Nazlıgöl, Kurugöl, Sazlıgöl, Kurugöl ve Dilek çeşmesi çevresinde yapacağımız gezilerimiz sonrası tavuk-sucuk-köfte ve içecekten oluşan öğle yemeğimizi yiyip gezimize devam ediyoruz. yemek sonrası Büyükgöl, Seringöl, Alabalık üretme alanı, Deringöl, Şelale ve Gülenkayalar çevresini geziyoruz.
16.30'da hareket edip belirli yerlerde vereceğimiz molalar sonrası saat 22.30 civarında İstanbula varıp bir başka organizasyonda görüşmek üzere vedalaşıyoruz.

Fiyat İçeriği:
- Lüks Araçlar ile Ulaşım
- Araç İçi İkramlar
- Araçta Kahvaltılık Paketi
- Öğle Yemeği (Köfte, Tavuk, Sucuk, İçecek)
- Rehberlik Hizmetleri

Ödeme: Ödeme nakit olarak veya havale/eft şekilnde yapılabilir. Ödemenin 11-18 Kasım arasında etkinlik sorumlularına yapılması gerekmektedir. (Ayrıntılar mail ile paylaşılacaktır.)

Katılımcılar: Gezimiz herkese açıktır. (okul dışı da haildir)

Gerekli Malzemeler:
- Küçük sırt çantası (yedek eşyalar için)
- Yağmurluk
- Sweat-shirt
- T-shirt
- Pantolon

Önemli Notlar:
- Kaydını yaptıranlar 18 Kasıma kadar ücretlerini ödemelidirler. Gezi ücretini ödemeyenlerin yerine yedek kontenjandan başkaları yer alacaktır.

- Ücretini ödeyen ama kaydını iptal etmek isteyenler için son tarih 18 Kasımdır. bu tarihten sonra para iadesi yapılmayacaktır.

Aktivite Sorumluları : Her türlü soru ve önerileriniz için...