Temel Photoshop ve Afiş Tasarımı Eğitimi



Eğitim Detayları



Eğitim Talha Tolunalp tarafından verilecek olup dersler 16 Kasım 2016 itibaren 7 hafta boyunca her çarşamba Batı Kampüs 1036 no'lu sınıfta gerçekleştirilecektir.

Eğitim kapsamında Photoshop kullanımına dair temel bilgilerin yanısıra afiş tasarımının incelikleri, iyi-kötü afiş örnekleri gibi birçok konuya yer verilecektir.


Eğitim uygulamalı olarak yapılacağından, katılımcıların derslere bilgisayarlarıyla gelmeleri gerekmektedir. Eğitim sırasında Adobe Photoshop CS 4 üzerinden anlatım yapılacağı için katılımcıların ilk derse gelmeden önce programı bilgisayarlarına kurmuş olmaları gerekiyor.


Son Kayıt Tarihi: 15 Kasım 2016



Eğitim Ücreti


Öğrenci ---------------------------- 40 TL

Personel ve Akademisyen ------  50 TL

Kayıt Adresi: sehrifotograf@gmail.com 


Yukarıdaki mail adresine eğitime katılma talebinizi bildiren mail atmanız gerekmektedir. Daha sonra size göndereceğimiz dönüş maillerinde belirtilecek ödeme şekli ile ücret ödendikten sonra kaydınız tamamlanacaktır.


Yorumlar

Popüler Yayınlar