Fotoğrafçılar için Temel Photoshop Eğitimi

Eğitim Detayları

Eğitim Talha Tolunalp tarafından verilecek olup, daha çok kişiye ulaşabilmek amacıyla katılımcılara 2 seçenek sunulacak ve en az 5 kişinin katılması koşuluyla her iki ders de eş zamanlı olarak yürütülecektir.

1) Pazartesi günleri (4-11-18 Mayıs 2015) saat 18.00 - 19.30 arası

2) Pazar günleri (10-17 Mayıs 2015) saat 14.00 - 16.30 arası

Eğitim uygulamalı olarak yapılacağından katılımcıların bilgisayarları ile gelmeleri gerekmektedir. Ayrıca Macbook kullanıcıları için Abobe Photoshop CS 4 programının temini konusunda yardımcı olunacak ancak Windows kullanıcılarının programı kendileri temin etmeleri gerekecektir.

Son Kayıt Tarihi : 1 Mayıs 2015

Eğitim Konuları

Eğitimde Adobe Photoshop CS 4 kullanılacaktır.

- Photoshop'a giriş
- Temel araçlar
- Kısayol tuşları
- Pencerelerle çalışma
- Katmanlarla çalışma
- Seçme, taşıma ve kırpma
- Boyama
- Klonlama
- Rötuşlama ve montajlama
- Fotoğrafta imza
- Renk-parlaklık-tonlama ayarı
- Ebat, format ayarları
- Filtre ve efektler
- Siyah/Beyaz fotoğraf renklendirme
- Ufuk çizgisi düzeltme
- Panorama oluşturma
- Çerçeve ve paspartu oluşturma
- Kadraj ve alan derinliği
- Ödevlerle interaktif eğitim
- Genel tekrar

Eğitimin Genel Amacı

Fotoğraf ile ilgilenen arkadaşlar için en gerekli bilgileri özet şekilde aktarmak ve kısa süre içerisinde Photoshop kullanımında fotoğraf düzenleme işlemleri için yeterli seviyeye gelmelerini sağlamak.

Eğitimin Gerekçesi

Eskiden fotoğrafçıların karanlık oda'da yaptıklarını bugün dijital fotoğrafçılar Photoshop'ta yapmaktadırlar. Bu eğitim, dijital karanlık odada düzenleme yapabilmek için gerekli olan zemini size hazırlayacaktır.

Eğitim Ücreti 

İstanbul Şehir Üniversitesi Öğrencileri ve Lise Öğrencileri ---- 40 TL


İstanbul Şehir Üniversitesi Personel ve Akademisyenleri ------- 50 TL


Üniversite Dışı Katılımcılar ----------------------------------------- 60 TL


Kayıt Şekli : Başvurular internet üzerinden alınacak olup sehrifotograf@gmail.com adresine ad-soyad, cep telefonu ve e-posta adresi gönderilerek yapılacaktır. Ayrıca maillerde katılımcıların hangi kategoride (Şehir öğrencisi, Şehir personeli ya da Üniversite dışı gibi) olduğunu ve hangi günü (pazar ya da pazartesi) seçtiğini de belirtmesi gerekmektedir. Cevap maillerinde belirtilecek ödeme şekli ile ücret ödendikten sonra kayıt işlemi tamamlanacaktır. 

Önemli Not : 1 Mayıs 2015 tarihinden sonra yapılacak iptal işlemlerinde ücret iadesi yapılmayacaktır.

Eğitim Sorumlusu : Her türlü soru ve öneriniz için...

Talha Tolunalp - 0536 355 29 40

Yorumlar

Popüler Yayınlar