Temel Photoshop ve Afiş Tasarımı Eğitimi

Eğitimin Genel Amacı

Kulüpçüler ve tasarım ile ilgilenen diğer arkadaşlar için en gerekli bilgileri özet şekilde aktarmak ve kısa süre içerisinde Photoshop kullanımında afiş, broşür vb. tasarımlar için yeterli seviyeye gelmelerini sağlamak.

Not: Fotoğrafçılar için Temel Photoshop Eğitimi Nisan-Mayıs 2015 tarihlerinde yapılacaktır.

Eğitim Konuları

Eğitimde Adobe Photoshop CS 4 kullanılacaktır.

- Photoshop'a giriş
- Temel araçlar
- Kısayol tuşları
- Pencerelerle çalışma
- Katmanlarla çalışma
- Seçme, taşıma ve kırpma
- Boyama
- Klonlama
- Desenlerin kullanımı
- Silgilerin kullanımı
- Yazı yazma
- Şekillerle çalışma
- Objeler
- Tasarımcıların kullanabilecekleri internet siteleri
- Tasarımda imaj çalışması
- Tasarımda dikkat edilmesi gerekli hususlar
- Örnek tasarım çalışmaları
- Ödevlerle interaktif eğitim
- Genel tekrar ve son ödev (afiş tasarımı)


Eğitim Detayları

5 saatlik eğitim Talha Tolunalp tarafından 5 haftada verilecektir. Pazartesi günleri saat 18:00 - 19:00 arasında yapılacak olan eğitim 10 Kasım 2014 Pazartesi günü başlayacak olup 8 Aralık 2014 Pazartesi günü sonlanacaktır.

Son Kayıt Tarihi : 9 Kasım 2014

Eğitim Ücreti 

İstanbul Şehir Üniversitesi Öğrencileri ---------------------- 30 TL


İstanbul Şehir Üniversitesi Personel ve Akademisyenleri - 50 TL


Üniversite Dışı Katılımcılar ----------------------------------- 60 TL


Kayıt Şekli : Başvurular internet üzerinden alınacak olup sehrifotograf@gmail.com adresine ad-soyad, cep telefonu ve e-posta adresi gönderilerek yapılacaktır. Ayrıca maillerde katılımcıların hangi kategoride (Şehir öğrencisi, Personel ya da Üniversite dışı) olduğunu da belirtmesi gerekmektedir. Cevap maillerinde belirtilecek ödeme şekli ile ücret ödendikten sonra kayıt işlemi tamamlanacaktır. 

Önemli Not : 9 Kasım 2014 tarihinden sonra yapılacak iptal işlemlerinde ücret iadesi yapılmayacaktır.

Eğitim Sorumlusu : Her türlü soru ve öneriniz için...

Talha Tolunalp - 0536 355 29 40

P.S. The program will be conducted in Turkish.

Yorumlar

Popüler Yayınlar